Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Ontdek de kracht van AI voor impactvolle fondsenwerving

16 april 2024

Artificial Intelligence (AI). Het lijkt wel alsof iedereen het er tegenwoordig over heeft. Er is een wildgroei aan informatie en de diverse AI-tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Wellicht weet je niet zo goed wat je ermee kunt en hoe en waar je moet beginnen. In dit artikel neemt Gülsün Gün, samen met twee experts op dit gebied, je graag mee op ontdekkingstocht over de kracht van AI en hoe je sneller en slimmer kunt werken.

(Generatieve) Artificial Intelligence.
(Generatieve) Artificial Intelligence. © Shutterstock // TeeStocker

door Gülsün Gün, Miloud Ourahou, Paola Hoogervorst

Eerst wordt ingegaan op de theorie om je vervolgens de praktische handvatten te geven om daadwerkelijk te starten met het gebruiken van AI.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Fondsenwerving Gülsün Gün AI Artificial Intelligence ChatGPT Kunstmatige intelligentie Vf 26-1 GenAI Generatieve AI Miloud Ourahou Paola Hoogervorst Prompting

Gülsün Gün

Gülsün is founder van Studio 4 Impact, het Donor Experience bureau voor de non-profit. Als CX-expert begeleid ze organisaties in de transitie van campagnegedreven naar datagedreven en donateurgericht. Daarnaast geeft ze regelmatig workshops en masterclasses op het gebied van ‘klant centraal’ en ‘journeys’ om fondsenwervers de kennis en methodieken aan te reiken om echt klantgericht te denken en werken. Sinds begin 2021 deelt ze, zowel in het Vakblad als op de Vakdag, haar expertise.

Miloud Ourahou

Miloud Ourahou is Lead Marketing Tech en AI bij KWF Kankerbestrijding. Binnen deze rol is hij verantwoordelijk voor digitale transformaties en innovatietrajecten. Momenteel leidt hij onder andere de implementatie van Generatieve AI voor fondsenwerving.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close