Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Het belang van persoonlijk en relevant communiceren met donateurs en vrijwilligers

11 november 2021

Iedereen wil gezien en gewaardeerd worden. Vanuit die beleving benaderen wij de wereld en willen wij niets liever dan dat de wereld daar ook een beetje rekening mee houdt. We weten ook dat er bijna acht miljard mensen op de wereld zijn en ieder z’n persoonlijke voorkeuren, behoeften en wensen heeft. Hier goed aan kunnen voldoen, is best een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. Mensen die zich kunnen verplaatsen in de behoeften van anderen en daarop inspelen, zijn volgens Stephen R. Covey empathische luisteraars, schrijft hij in zijn bestseller ‘The 7 habits of highly effective people’. Mensen, maar ook bedrijven die zoeken naar mogelijkheden om de ander echt te begrijpen en de wereld bekijken zoals de ander deze bekijkt, voldoen aan dit begrip.

Geef donateurs en vrijwilligers 'a seat at the table'.
Geef donateurs en vrijwilligers 'a seat at the table'. © MIC

door Gülsün Gün, Maricken Hengeveld

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vrijwilligers Donor Journey Donateurs MIC Maricken Hengeveld Gülsün Gün Mobiele Journeys Personalisatie Vf 23-5 Customer Engagement

Gülsün Gün

Gülsün is founder van Studio 4 Impact, het Donor Experience bureau voor de non-profit. Als CX-expert begeleid ze organisaties in de transitie van campagnegedreven naar datagedreven en donateurgericht. Daarnaast geeft ze regelmatig workshops en masterclasses op het gebied van ‘klant centraal’ en ‘journeys’ om fondsenwervers de kennis en methodieken aan te reiken om echt klantgericht te denken en werken. Sinds begin 2021 deelt ze, zowel in het Vakblad als op de Vakdag, haar expertise.

Maricken Hengeveld

Maricken Hengeveld is marketing director bij MIC en verantwoordelijk voor de branding, positionering en implementatie van de marketing- en communicatiestrategie. Met de inzet van mobiele journeys helpt MIC goede doelen en culturele organisaties met het vergroten van impact op levens en activeren van doelgroepen.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close