Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Het belang van persoonlijk en relevant communiceren met donateurs en vrijwilligers

11 november 2021

Iedereen wil gezien en gewaardeerd worden. Vanuit die beleving benaderen wij de wereld en willen wij niets liever dan dat de wereld daar ook een beetje rekening mee houdt. We weten ook dat er bijna acht miljard mensen op de wereld zijn en ieder z’n persoonlijke voorkeuren, behoeften en wensen heeft. Hier goed aan kunnen voldoen, is best een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. Mensen die zich kunnen verplaatsen in de behoeften van anderen en daarop inspelen, zijn volgens Stephen R. Covey empathische luisteraars, schrijft hij in zijn bestseller ‘The 7 habits of highly effective people’. Mensen, maar ook bedrijven die zoeken naar mogelijkheden om de ander echt te begrijpen en de wereld bekijken zoals de ander deze bekijkt, voldoen aan dit begrip.

Geef donateurs en vrijwilligers 'a seat at the table'.
Geef donateurs en vrijwilligers 'a seat at the table'. © MIC

door Gülsün Gün, Maricken Hengeveld

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vrijwilligers Donor Journey Donateurs MIC Maricken Hengeveld Gülsün Gün Mobiele Journeys Personalisatie Vf 23-5 Customer Engagement

Gülsün Gün

Gülsün is als freelance Customer Experience Professional gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantbeleving binnen deze sectoren en werkt voor KWF en UNHCR Nederland. Vanuit hun gedeelde passie en hun gezamenlijke doel om deze sectoren te inspireren, schrijven zij tweemaandelijks een blog. Een blog dat gaat over het creëren van succesvolle klantreizen en het leggen van waardevolle verbindingen.

Maricken Hengeveld

Maricken Hengeveld is marketing director bij MIC en verantwoordelijk voor de branding, positionering en implementatie van de marketing- en communicatiestrategie. Met de inzet van mobiele journeys helpt MIC goede doelen en culturele organisaties met het vergroten van impact op levens en activeren van doelgroepen.

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close