Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

De meest inspirerende customer journeys van 2021

Overzicht

6 januari 2022

Het einde van het jaar is in zicht. Hét moment om stil te staan en terug te blikken op de campagnes en customer journeys van het afgelopen jaar. Wij zien een enorme groei in het aantal customer journeys en spreken regelmatig goede doelen die er ook mee aan de slag willen. Wat ons betreft een positieve ontwikkeling, want dat betekent dat er veel meer aandacht is voor relatiegerichte fondsenwerving en het aangaan en opbouwen van duurzame relaties met donateurs.

door Jeroen de Rooij, Gülsün Gün

Ter inspiratie hebben wij een selectie gemaakt van de meest inspirerende customer journeys van 2021. Hoewel de creatieve invulling van customer journeys enorm kan verschillen, zijn er wel criteria die het succes bepalen.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Collecteren Longfonds Jeroen de Rooij Hersenstichting MIC Gülsün Gün Ommetje Mobiele Journeys Customer Journey Better Together Agency IJsselbiënnale

Jeroen de Rooij

Jeroen is creative director bij MIC en helpt goede doelen en culturele organisaties met het vergroten van social impact en het activeren van doelgroepen met de inzet van mobiele journeys.

Gülsün Gün

Gülsün is founder van Studio 4 Impact, het Donor Experience bureau voor de non-profit. Als CX-expert begeleid ze organisaties in de transitie van campagnegedreven naar datagedreven en donateurgericht. Daarnaast geeft ze regelmatig workshops en masterclasses op het gebied van ‘klant centraal’ en ‘journeys’ om fondsenwervers de kennis en methodieken aan te reiken om echt klantgericht te denken en werken. Sinds begin 2021 deelt ze, zowel in het Vakblad als op de Vakdag, haar expertise.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close