Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Ontwerp de gewenste customer journey 'met vliegroute en kompas'

6 juli 2021

De wereld om ons heen gaat beetje bij beetje steeds meer open. De versoepelingen rondom de coronamaatregelen worden met open armen ontvangen. Zo ziet het ernaar uit dat reizen en vakanties in het buitenland deze zomer weer mogelijk worden en die vreugde is voelbaar. In deze positieve energie nemen wij jullie graag ook mee op reis. Op klantreis wel te verstaan. Are you ready for take-off?

door Jeroen de Rooij, Gülsün Gün

De customer journey: met de vliegroute als strategie en het kompas dat richting geeft aan alle activiteiten

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Donor Journey Jeroen de Rooij Klantvriendelijkheid MIC Gülsün Gün Mobiele Journeys Vf 23-3 Customer Journey

Jeroen de Rooij

Jeroen is creative director bij MIC en helpt goede doelen en culturele organisaties met het vergroten van social impact en het activeren van doelgroepen met de inzet van mobiele journeys.

Gülsün Gün

Gülsün is founder van Studio 4 Impact, het Donor Experience bureau voor de non-profit. Als CX-expert begeleid ze organisaties in de transitie van campagnegedreven naar datagedreven en donateurgericht. Daarnaast geeft ze regelmatig workshops en masterclasses op het gebied van ‘klant centraal’ en ‘journeys’ om fondsenwervers de kennis en methodieken aan te reiken om echt klantgericht te denken en werken.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close