Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Ook bij een opzegging maakt echte aandacht voor de donateur het verschil

21 maart 2022

Goede doelen en non-profitorganisaties met betalende donateurs hebben logischerwijs ook te maken met opzeggers. Jeroen Hogenhout staat stil bij de vraag: ‘Hoe kunnen goede doelen daarmee omgaan?’

Beeld ter illustratie.
Beeld ter illustratie. © Katt Yukawa / Unsplash

door Jeroen Hogenhout

Over de noodzaak van een goed gesprek

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over opzegging Jeroen Hogenhout Telefonische fondsenwerving Donateurs Vertrouwen Vf 24-1

Jeroen Hogenhout

Gastauteur

Jeroen Hogenhout is expert op het gebied van duurzame donateurscommunicatie. Vanuit zijn bedrijf Hogenhout Fundraising Support is hij sinds 2010 actief als onafhankelijk adviseur voor wervende non-profits.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close