In dit nummer
-
'De kunst is om een goede match te vinden tussen een baasje en het dier'
In Vakblad fondsenwerving zetten we niet alleen de fondsenwervers centraal, maar ook die andere onmisbare groep: de vrijwilligers. Deze keer: Annemieke Smit.
-
De wereld wordt mooier met iedere straat
Teije Brandsma is lid van het redactieteam van Vakblad fondsenwerving. Als oprichter van mediabureau Aid Publicity, helpt hij goede doelen en nonprofits aan meer bekendheid in de landelijke media. Deze keer schrijft Teije over zijn eerste ervaringen als collectant.
-
Tessa Wortman over fondsenwerving
In Vakblad fondsenwerving zetten we de fondsenwerver centraal, met persoonlijke verhalen over wat hen beweegt, waarom ze dit werk doen en hun organisatie kozen. Elk nummer spreken we een fondsenwerver over het vak en het eigen geefgedrag. Deze keer: Tessa Wortman, manager institutionele fondsenwerving bij Eye Care Foundation.
-
Vijftien jaar DDMA
DDMA, de data driven marketing association, is in Nederland de brancheorganisatie op het gebied van data en marketing. Naast vele bedrijven zijn er ook tientallen goede doelen lid van. Ook bij DDMA zijn de plannen van Mona Keijzer om ‘klantrelatie’ verder te beperken een hot item.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- Volgende pagina