In dit nummer
-
Inspire one, end with a crowd: de succesfactor van iedere event en campagne
De Nederlandse fondsenwervingsmarkt ontwikkelt zich in een rap tempo op het vlak van moderne peer-to-peerfundraising. In tien jaar tijd is het aantal events en campagnes enorm toegenomen.
-
“Je wilt onderdeel zijn van een successtory”
De Sales Management Association (SMA) verkoos Thiemo van Spellen, van zakelijkepostbezorger Sandd, onlangs tot commercieel directeur van het jaar. Rudolph Strickwold, directeur van Stichting Hulphond Nederland, werd tweede.
-
Het is tijd om weer menselijk te worden
Impact is terecht een veelbesproken onderwerp in de non-profitsector. Het is tijd dat we onze impact op een begrijpelijke en menselijke manier zichtbaar maken.
-
Geefwet doet (nog) niets
Voor de werkgroep Geven in Nederland van de Vrije Universiteit, onderzoekt René Bekkers het geefgedrag van Nederlanders. Hij ontdekte dat de nieuwe Geefwet nog niet tot meer donaties heeft geleid.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina