Jaargang 15, nummer 2

In dit nummer

  • Boek: Dit is GEEN economische crisis

    1 mei 2013 om 07:00

    Niet meteen een boek om in Vakblad Fondsenwerving over te schrijven. Natuurlijk, langzaam maar zeker lijken fondsenwervende instellingen ook last te krijgen van deze crisis. Maar daar kun je verder als goed doel weinig aan doen, toch? En wat moet je dan met zo'n boek?

    Lees meer over "Boek: Dit is GEEN economische crisis"
  • Inspire one, end with a crowd: de succesfactor van iedere event en campagne

    1 mei 2013 om 07:00

    De Nederlandse fondsenwervingsmarkt ontwikkelt zich in een rap tempo op het vlak van moderne peer-to-peerfundraising. In tien jaar tijd is het aantal events en campagnes enorm toegenomen.

    Lees meer over "Inspire one, end with a crowd: de succesfactor van iedere event en campagne"
  • “Je wilt onderdeel zijn van een successtory”

    1 mei 2013 om 07:00

    De Sales Management Association (SMA) verkoos Thiemo van Spellen, van zakelijkepostbezorger Sandd, onlangs tot commercieel directeur van het jaar. Rudolph Strickwold, directeur van Stichting Hulphond Nederland, werd tweede.

    Lees meer over "“Je wilt onderdeel zijn van een successtory”"
  • Het is tijd om weer menselijk te worden

    1 mei 2013 om 07:00

    Impact is terecht een veelbesproken onderwerp in de non-profitsector. Het is tijd dat we onze impact op een begrijpelijke en menselijke manier zichtbaar maken.

    Lees meer over "Het is tijd om weer menselijk te worden"
Close