Advertentie

Procurios StayUnited

Mond- tot-mondreclame 2.0

1 mei 2013

Mensen hechten steeds minder waarde aan wat organisaties over zichzelf zeggen. Ze gaan meer en meer af op wat er binnen hun sociale netwerk (off- en online) aan opinies wordt gedeeld.

door Jaap Zeekant

Eerder schreven we in dit blad over het boek van Rijn Vogelaar, van Blauw Research: De Superpromoter (Uitg. Van Duuren Management, isbn 9789089650290). Daarin legt hij uit hoe je superpromoters kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Het is een nieuwe visie op marketing, productontwikkeling en bedrijfsvoering in het algemeen. Bram Jonkheer van Blauw Research heeft, samen met Steven Bol die jaren toonaangevend imagoonderzoek deed voor ngo’s, een onderzoek uitgevoerd onder 6.500 Nederlanders, om na te gaan hoe de veertig grootste ngo’s het doen op dit vlak. Weten ze voldoende enthousiasme te creëren en in hoeverre wordt dat effectief gedeeld?

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Boeken Vf 15-2

Jaap Zeekant

Hoofdredacteur Vakblad fondsenwerving

Jaap was eind jaren 90 oprichter van Vakblad fondsenwerving. Hij was ruim een halve eeuw actief in de non-profitsector en 45 jaar serieus bezig met fondsenwerving. Hij was nauw betrokken bij de oprichting van wat tegenwoordig Goede Doelen Nederland is. Als oprichter van Vf was Jaap ook betrokken bij de oprichting van de Vakopleidingen Fondsenwerving. Daarnaast was hij founder van de Nationale Vakdag fondsenwerving. Jaap overleed geheel onverwachts op donderdag 28 mei 2020.

Close