Tijdens de Vakdag fondsenwerving, op 25 september 2025 in het Beatrix Theater in Utrecht, worden tientallen workshops en panels georganiseerd. Vandaag zetten we de laatste twee workshops in de spotlight: een sessie over hoe personalisaties van donateurs fans maakt, en Groei in particuliere fondsenwerving voor kleine organisaties.

Van donateur naar fan: hoe personalisatie het verschil maakt
Sprekers: Fred van Westerop (TDA Group, DDMA)
Laat je meenemen langs de nieuwste inzichten uit het DDMO 2025: hét jaarlijkse onderzoek naar datagedreven marketing in Nederland van DDMA.
Welke rol speelt data in het werk van non-profits, en wat weerhoudt ons om nu eens écht te gaan personaliseren? Waar schuurt het, en waar liggen de mogelijkheden?
Geen hoog-over verhaal over AI, maar een sessie vol praktische cases binnen de fondsenwervende sector.
De voorinschrijvingen voor het workshopprogramma zijn ondertussen gestart. Zorg dus dat je op tijd je ticket in huis hebt en verzeker je van een plek bij de workshop die je het meest aanspreekt!
Groeien met je particuliere fondsenwerving voor kleine organisaties
Sprekers: Jacinta Nouwens (EpilepsieNL) en Anika de Groot (Goede Doelen Nederland)
Beperking of buitenkans? Als fondsenwerver in een kleine organisatie kun je verrassend veel bereiken. Ontdek waar je begint – en hoe je verder komt.
In deze sessie laten Jacinta Nouwens als Senior Fondsenwerver Particulieren bij EpilepsieNL en Anika de Groot (Goede Doelen Nederland) vanuit haar eerdere ervaring als Hoofd Fondsenwerving bij ActionAid zien hoe zij dit gedaan hebben.
Praktische handvatten om als klein goed doel te groeien – en volop gelegenheid om jouw vragen te stellen.
De laatste tickets: boek vandaag je ticket voor de Vakdag!
Wil je erbij zijn, a.s. donderdag in Utrecht? Meld je dan snel aan! Organisatieleden mogen liefst vijf collega's kosteloos aanmelden.