Advertentie

GivingTuesdayNL 2020

Free publicity op social media (zonder een cent te betalen)

Communicatie Tools & Tips

10 november 2020

De persvoorlichter in fondsenwervende organisaties benadert zijn contacten in de traditionele media volop, als het goed is tenminste. Doorgaans ziet hij bij zijn pogingen free publicity te creëren echter invloedrijke socialemedia-accounts over het hoofd. Dat kan anders, betoogt oud-journalist Teije Brandsma, die fondsenwervende organisaties en nonprofits adviseert over professionalisering van mediabeleid.

Beeld ter illustratie.
Beeld ter illustratie. © Pixabay

door Teije Brandsma

Teije Brandsma is oudoorlogscorrespondent en oprichter van Aid Publicity. Hij traint communicatiedeskundigen en maakt de mooiste Goede Doelen en non-profits van Nederland bekender.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Facebook Social Media Instagram Twitter Vf 22-5 Publiciteit

Teije Brandsma

Journalist Vf

Teije is lid van het redactieteam van Vakblad fondsenwerving. Daarnaast runt hij het pr-bureau Aid Publicity, dat zich gespecialiseerd heeft in het opzetten en uitbouwen van communicatieafdelingen van kleine en middelgrote non-profitorganisaties.

Close