DDMA Post Meetup
20 november 2025 Datum
20 november, 15:00 - 17:00
Inhoud
Waar lig jij wakker van als het gaat om datagedreven direct marketing? Op donderdag 20 november (15:00–17:00 uur) brengen we tijdens de DDMA Post Meetup de hele DM-keten samen – van data tot creatie en distributie – om juist over deze wakkerliggers in gesprek te gaan. Verwacht een inspirerende middag vol inzichten, praktijkvoorbeelden en concrete ideeën die aanzetten tot actie.
Top 3 wakkerliggers
We bespreken de drie grootste wakkerliggers uit het DDMO 2025, duiden ze met experts uit het veld en vertalen ze naar praktische oplossingen die je direct kunt toepassen.
- De top-3 wakkerliggers uit het DDMO 2025 (Nanda Appelman DDMA)
-
- Hoe krijg je voldoende aandacht van de consument?
- Hoe realiseer je relevante communicatie op het juiste moment?
- Hoe vind en behoud je medewerkers met de juiste kennis?
- Van doelstelling tot mediamix: hoe een strateeg keuzes maakt (Marie-Claire de Waal, Happy Horizon Non-profit)
- Praktijkgerichte case ‘De kracht van een persoonlijk geschreven boodschap’ (Daan Smal, Writify)
- Alle kennis in huis: hoe de keten marketeers ontzorgt in DM (Nicole de Boer, PostNL)
Meer informatie en aanmelden: https://ddma.nl/event/ddma-post-meetup-wakkerliggers-in-datagedreven-dm-van-insight-naar-actie/?utm_medium=email