DDMA Post Meetup

brievenbus.jpg20 november 2025

Datum

20 november, 15:00 - 17:00

Inhoud

Waar lig jij wakker van als het gaat om datagedreven direct marketing? Op donderdag 20 november (15:00–17:00 uur) brengen we tijdens de DDMA Post Meetup de hele DM-keten samen – van data tot creatie en distributie – om juist over deze wakkerliggers in gesprek te gaan. Verwacht een inspirerende middag vol inzichten, praktijkvoorbeelden en concrete ideeën die aanzetten tot actie. 

Top 3 wakkerliggers 

We bespreken de drie grootste wakkerliggers uit het DDMO 2025, duiden ze met experts uit het veld en vertalen ze naar praktische oplossingen die je direct kunt toepassen. 

  • De top-3 wakkerliggers uit het DDMO 2025 (Nanda Appelman DDMA) 
    1. Hoe krijg je voldoende aandacht van de consument? 
    2. Hoe realiseer je relevante communicatie op het juiste moment? 
    3. Hoe vind en behoud je medewerkers met de juiste kennis?
  • Van doelstelling tot mediamix: hoe een strateeg keuzes maakt (Marie-Claire de Waal, Happy Horizon Non-profit) 
  • Praktijkgerichte case ‘De kracht van een persoonlijk geschreven boodschap’ (Daan Smal, Writify) 
  • Alle kennis in huis: hoe de keten marketeers ontzorgt in DM (Nicole de Boer, PostNL) 

Meer informatie en aanmelden: https://ddma.nl/event/ddma-post-meetup-wakkerliggers-in-datagedreven-dm-van-insight-naar-actie/?utm_medium=email

« Terug

Close