Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

(Keur)merk en organisatie

15 december 2014

Als we schrijven over keurmerken en validatiestelsels, zoeken we doorgaans de analyse en de argumenten. Maar je kunt ook van een wat meer filosofische kant kijken, naar wat het goede doel - als merk - aanmoet met een keurmerk.

door Maarten de Vries

“Een mens dwingen tot een mening, tot een overtuiging, tot een geloof, dat zal mij in der eeuwigheid niet lukken; maar één ding kan ik wel, [...] ik kan hem tot aandacht dwingen. Dat dit een goede daad is, is aan geen twijfel onderhevig; maar dat het een waagstuk is, mag ook niet worden vergeten. Wat zijn oordeel zal zijn, heb ik niet in mijn macht, misschien oordeelt hij het tegengestelde van wat ik wens.”

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar op 26 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-9
Maarten de Vries

Maarten de Vries

Maarten de Vries was van 1983 tot 2005 directeur van Wilde Ganzen en daarna actief als zelfstandig consulent fondsenwerving. Hij maakte van 2005 tot 2015 deel uit van de redactie van Vakblad fondsenwerving.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close