Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

(Keur)merk en organisatie

15 december 2014

Als we schrijven over keurmerken en validatiestelsels, zoeken we doorgaans de analyse en de argumenten. Maar je kunt ook van een wat meer filosofische kant kijken, naar wat het goede doel - als merk - aanmoet met een keurmerk.

door Maarten de Vries

“Een mens dwingen tot een mening, tot een overtuiging, tot een geloof, dat zal mij in der eeuwigheid niet lukken; maar één ding kan ik wel, [...] ik kan hem tot aandacht dwingen. Dat dit een goede daad is, is aan geen twijfel onderhevig; maar dat het een waagstuk is, mag ook niet worden vergeten. Wat zijn oordeel zal zijn, heb ik niet in mijn macht, misschien oordeelt hij het tegengestelde van wat ik wens.”

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-9

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close