Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

De Marketing van Idealen

5 januari 2013

Het boek De Marketing van Idealen leest als een hartenkreet van twee gedreven, ervaren professionals.

door Gastauteur

Al bij de inhoudsopgave maakt mijn hart een sprongetje: YES! Duidelijke taal, kernachtig, krachtig, kritisch. Ineke van der Ouderaa, founder van de Positioneringsgroep en Hans Geels, directeur van CliniClowns, doen in hun boek een oproep om meer en liefdevolle aandacht voor merk- en marketingstrategie bij goede doelen. Ze doen dat vanuit een rotsvaste overtuiging, dat het daar bij veel organisaties aan ontbreekt. Om de goede doelen te helpen omgaan met de huidige, snelle veranderingen, delen zij met hun lezers de belangrijkste '22 inzichten' uit hun jarenlange ervaring en samenwerking met elkaar.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Boeken Vf 14-6

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close