Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Leaderboard Banner Jaarverslag.org

De bouwstenen voor een sterke direct mailingbrief

13 december 2022

Een goede fondsenwervende mailingbrief kun je op wel duizend-en-een manieren schrijven. Juist dat maakt het vaak zo lastig. Want hoe weet je zeker dat je het goed doet? Kan het niet nóg beter? En moet die ene alinea er nu wel of niet in? Wil je voor zeker gaan, kies dan voor de standaardindeling van een direct mailingbrief. Die bestaat uit een pakkende intro, een beschrijving van het probleem, een beschrijving van de oplossing en een giftvraag.

door Jeffrey Rijkhoff

Tips voor beginnende fondsenwervers

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Direct Mail Direct Marketing Save the Children Fondsenwerving Hersenstichting Brieven Jeffrey Rijkhoff Vf 24-6 Dialoogtrainers EpilepsieNL Fondsenwervende brieven Schrijven Wereld Dorpen voor Kinderen
Jeffrey Rijkhoff

Jeffrey Rijkhoff

Gastauteur

Jeffrey Rijkhoff heeft ruim twintig jaar ervaring als freelance copywriter van fondsenwervende direct mailingbrieven. Daarnaast geeft hij de training ‘Schrijven voor Fondsenwervers’ van Dialoogtrainers.nl. Dat doet hij incompany en twee keer per jaar met open inschrijving.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close