Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Negatieve publiciteit: Who cares?

Commentaar

18 augustus 2017

Uit het rapport ‘Donating Trends in the UK in 2017’ dat in juni werd gepubliceerd, blijkt dat burgers niet lang stilstaan bij een schandaal in de goededoelensector. Jaap Zeekant constateert dat ngo’s zich meer zorgen maken over negatieve publiciteit dan donateurs. Wat leert dit ons voor de Nederlandse situatie?

door Jaap Zeekant

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 19-5

Jaap Zeekant

Hoofdredacteur Vakblad fondsenwerving

Jaap is journalist, fondsenwerver en ondernemer. Hij was eind jaren 90 oprichter van Vakblad fondsenwerving en ruim een halve eeuw actief in de non-profitsector. Sinds ruim 45 jaar is Jaap serieus bezig met fondsenwerving. Hij was nauw betrokken bij de oprichting van wat tegenwoordig Nederland Filantropieland is en Goede Doelen Nederland.

Close