Trends in telemarketing 2011-2015 toont interessante ontwikkelingen

Werving Trends

8 juli 2016

Trends in telemarketing is het jaarlijkse onderzoek op basis van de belcampagnes van Christal. Het nieuwste onderzoek laat een aantal interessante dingen zien, waarvan de stijging van de gemiddelde gift op jaarbasis niet de enige is.

door Gastauteur

In Trends in telemarketing 2011-2015 analyseren we 915 campagnes met een kleine drie miljoen adressen. Om benchmarking mogelijk te maken, worden bij de analyse vier branches onderscheiden. Het zijn gezondheid, internationale hulp, publieke instellingen en welzijn. Om geen appels met peren te vergelijken hebben we de data ingedeeld naar het doel van de campagne en de herkomst (segment) van de adressen.

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in

Advertentie