Advertentie

GivingTuesdayNL 2021

How to love your donors (to death)

1 augustus 2015

Wie wel eens bij het jaarlijkse IFC-congres in Noordwijk is geweest, kent hem vast. De oude rot in het fondsenwervingsveld Stephen Pidgeon, uit Groot-Brittannië.

door Arjen van Ketel

Hij had het dan ongetwijfeld over een degelijk aspect van het vak: direct marketing, copywriting of getting the message right. Pidgeon is een zeer professionele ‘klassieke’ fondsenwerver en zijn hele carrière actief op het grote terrein van de ‘kleine donateurs’.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Boeken IFC Vf 17-4 Stephen Pidgeon

Arjen van Ketel

Gastauteur

Arjen van Ketel is, als adviseur op het gebied van de werving van nalatenschappen, gespecialiseerd in marketingonderzoek, strategieontwikkeling en training en voorlichting. Hij is ook initiatiefnemer van de Code werving nalatenschappen en de jaarlijkse Leergang Nalatenschappen en hij schreef het Handboek nalatenschappen.

Close