Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

How to love your donors (to death)

1 augustus 2015

Wie wel eens bij het jaarlijkse IFC-congres in Noordwijk is geweest, kent hem vast. De oude rot in het fondsenwervingsveld Stephen Pidgeon, uit Groot-Brittannië.

door Arjen van Ketel

Hij had het dan ongetwijfeld over een degelijk aspect van het vak: direct marketing, copywriting of getting the message right. Pidgeon is een zeer professionele ‘klassieke’ fondsenwerver en zijn hele carrière actief op het grote terrein van de ‘kleine donateurs’.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Boeken IFC Vf 17-4 Stephen Pidgeon

Arjen van Ketel

Gastauteur

Arjen van Ketel is consultant, trainer en onderzoeker. Hij zal de komende jaren zijn consultancy en trainingen net als de Legacy Monitor onder de vlag van Legacy Futures voortzetten.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close