Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Leaderboard Banner Whooz

How to love your donors (to death)

1 augustus 2015

Wie wel eens bij het jaarlijkse IFC-congres in Noordwijk is geweest, kent hem vast. De oude rot in het fondsenwervingsveld Stephen Pidgeon, uit Groot-Brittannië.

door Arjen van Ketel (gastauteur)

Hij had het dan ongetwijfeld over een degelijk aspect van het vak: direct marketing, copywriting of getting the message right. Pidgeon is een zeer professionele ‘klassieke’ fondsenwerver en zijn hele carrière actief op het grote terrein van de ‘kleine donateurs’.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Boeken IFC Vf 17-4 Stephen Pidgeon

Arjen van Ketel (gastauteur)

Gastauteur

Arjen van Ketel is adviseur op het gebied van nalatenschappenwerving, gespecialiseerd in marketingonderzoek, strategieontwikkeling, training en voorlichting. Hij is ook initiatiefnemer van de ‘Code werving nalatenschappen’ en de jaarlijkse ‘Leergang Nalatenschappen’, auteur van het ‘Handboek nalatenschappen’.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close