Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Ja zeggen maar nee doen; hoe krijg je mensen wél in beweging?

4 oktober 2021

Dagelijks proberen wij onze doelgroepen te verleiden tot gewenst gedrag. We willen hen activeren tot bijvoorbeeld het doen van een donatie, openen van een mail of het bezoeken van een museum. Uit onderzoeken komt vaak naar voren dat mensen goede doelen organisaties of de culturele sector belangrijk vinden en een warm hart toedragen, maar in de praktijk niet altijd daadwerkelijk (financieel) steunen. Ze zeggen het één en doen het ander. Hoe komt dat? En hoe krijg je mensen alsnog in beweging? We nemen je graag mee in de wereld van Design. Een belangrijke discipline van Customer Experience (CX) en wat ons betreft ook de leukste.

door Gülsün Gün, Jari Helsloot

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over MIC Psychologie Gülsün Gün Vf 23-4 Design B.J. Fogg Model CX Jari Helsloot Robert Cialdini UX

Gülsün Gün

Gülsün is als freelance Customer Experience Professional gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantbeleving binnen deze sectoren en werkt voor KWF en UNHCR Nederland. Vanuit hun gedeelde passie en hun gezamenlijke doel om deze sectoren te inspireren, schrijven zij tweemaandelijks een blog. Een blog dat gaat over het creëren van succesvolle klantreizen en het leggen van waardevolle verbindingen.

Jari Helsloot

Jari Helsloot is sinds oktober 2020 UX Designer bij MIC.

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close