Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Dé drie strategische designprincipes voor succesvolle customer journeys

11 maart 2021

Het is begin februari ten tijde van de tweede lockdown en de verscherpte maatregelen. De gevolgen voor goede doelen en culturele instellingen zijn groot. Sinds de uitbraak begin 2020 lopen de inkomsten hard terug en zijn er zorgen om de toekomst. De voortdurende coronacrisis heeft namelijk een grote impact op onze samenleving, het consumenten-en donateursvertrouwen en toekomstig geefgedrag. Aandacht voor het aangaan en versterken van waardevolle verbindingen is voor organisaties nu belangrijker dan ooit! 

door Jeroen de Rooij, Gülsün Gün

Hoe goede doelen en culturele organisaties invloed uit kunnen oefenen op gevoel en gedrag 

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Donor Journey Jeroen de Rooij MIC Vf 23-1 Gülsün Gün

Jeroen de Rooij

Jeroen is creative director bij MIC en helpt goede doelen en culturele organisaties met het vergroten van social impact en het activeren van doelgroepen met de inzet van mobiele journeys.

Gülsün Gün

Gülsün is als freelance Customer Experience Professional gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantbeleving binnen deze sectoren en werkt voor KWF en UNHCR Nederland. Vanuit hun gedeelde passie en hun gezamenlijke doel om deze sectoren te inspireren, schrijven zij tweemaandelijks een blog. Een blog dat gaat over het creëren van succesvolle klantreizen en het leggen van waardevolle verbindingen.

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close