Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Wordt 2019 het kanteljaar voor donateurservice?

11 juni 2019

Al in 2006 hoorden we de verhalen, dat voor de telefonische klantenservice snel alles anders ging worden. De telefoon was uit, internet was in. Telemarketing was ten dode opgeschreven en het initiatief zou voor de volle honderd procent bij de klant liggen. Peter Coelman kijkt voor ons wat daarvan waar geworden is.

Beeld ter illustratie
Beeld ter illustratie © Shutterstock // Sira Anamwong

door Gastauteur: Peter Coelman

Het gevolg was lege Call Centers, veel mensen die de arbeidsmarkt opstromen, sterk afnemende wervingskracht van organisaties. Ik was in die tijd bij een seminar waar, zonder enige vorm van ironie, in termen van een armageddon werd gesproken. Ik had mijn twijfels. Meestal komen dit soort doemscenario’s niet uit, gelukkig maar. Maar doemscenario’s hebben wel een functie, namelijk het langzaam inmasseren van het idee dat niet alles blijft zoals het was. Daar moet je voor openstaan. En als je dat niet doet, dan kan je zomaar een Hyves of een Kodak worden.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Trends
Gastauteur: Peter Coelman

Gastauteur: Peter Coelman

Peter Coelman is Operationeel Manager bij Kalff Services.

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close