Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Beltrends van de afgelopen vijf jaar onderzocht

Trends

1 oktober 2015

In het jubileumnummer VFW100 is beschreven hoe ingrijpend het bellen voor goede doelen de afgelopen jaren is veranderd, onder meer door de nieuwe regelgeving. Telemarketingbureau Christal onderzocht de trends van de afgelopen vijf jaar.

door Chantal Visser, Ewout Klei

Het onderzoek betreft achthonderd campagnes, met een kleine drie miljoen adressen, gebeld door 587 telecedenten in ongeveer 200.000 beluren. In de analyse zijn vier verschillende branches onderscheiden, om benchmarking mogelijk te maken. De vier branches zijn: gezondheid, internationale hulp, publieke instellingen en welzijn. Wat vertelt de analyse van deze big data ons?

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 17-6

Chantal Visser

Gastauteur

Chantal Visser is campagnemanager bij Christal.

Ewout Klei

Gastauteur

Ewout Klei is journalist.

Close