Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Beltrends van de afgelopen vijf jaar onderzocht

1 oktober 2015

In het jubileumnummer VFW100 is beschreven hoe ingrijpend het bellen voor goede doelen de afgelopen jaren is veranderd, onder meer door de nieuwe regelgeving. Telemarketingbureau Christal onderzocht de trends van de afgelopen vijf jaar.

door Chantal Visser (gastauteur), Ewout Klei (gastauteur)

Het onderzoek betreft achthonderd campagnes, met een kleine drie miljoen adressen, gebeld door 587 telecedenten in ongeveer 200.000 beluren. In de analyse zijn vier verschillende branches onderscheiden, om benchmarking mogelijk te maken. De vier branches zijn: gezondheid, internationale hulp, publieke instellingen en welzijn. Wat vertelt de analyse van deze big data ons?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Trends Vf 17-6

Chantal Visser (gastauteur)

Gastauteur

Chantal Visser is campagnemanager bij Christal.

Ewout Klei (gastauteur)

Gastauteur

Ewout Klei is journalist.

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close