Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Consumenten spelen vaak verstoppertje: Op zoek naar de donateur

8 maart 2016

Consumenten spelen verstoppertje. Naast het feit dat ze precies weten hoe ze straatwervers moeten ontlopen, is er meer aan de hand. Zo heeft het sterk groeiende Netflix geen reclames en kiezen steeds meer gebruikers van Spotify en Apple Music voor de betaalde variant, zodat ze zonder onderbreking muziek kunnen luisteren. Daarnaast wordt er meer en meer gebruikt gemaakt van adblockers en daalt de laatste jaren de netto tijd dat mensen tv kijken, en ook de manier waarop. 

door Gastauteur

Natuurlijk blijven er genoeg media over waar we onze reclameboodschappen kunnen delen. Sterker nog: consumenten krijgen steeds meer (reclame) boodschappen te verwerken. Toch zien we dat ze steeds beter in staat zijn om in dat oerwoud van aanbiedingen en communicatieboodschappen hun eigen keuzes te maken. Kortom, onze (potentiële) donateur is steeds moeilijker te vinden. Hoe ga je daar als marketeer van een goed doel mee om? Hoe zorg je ervoor dat je gezien en gevolgd wordt?

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 18-1
Close