Advertentie

Procurios StayUnited

De best practices voor succesvolle kom-in-actieprogramma's

1 november 2015

Een paar maanden geleden was ik in Londen om een congres bij te wonen over mijn favoriete thema: peer-to-peerfondsenwerving. Terwijl ik in het metrostation stond te wachten zag ik een GIGANTISCH reclamebord van Cancer Research UK, over zijn kom-in-actieprogramma. Ook al stond ik er maar even, ik was onder de indruk en blij om te zien dat dit goede doel het goed aanpakte.

door Gastauteur

Al is het geen ‘rocket science’, toch merk ik dat veel goede doelen moeite hebben bij het promoten van hun kom-in-actieprogramma’s. Dat is echter helemaal niet nodig. Er kan namelijk veel geleerd worden van wat zich internationaal afspeelt op de markt van de peer-topeerfondsenwerving (P2P).

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 17-7
Close