Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Hoe ziet jouw winkelstraat eruit?

1 maart 2014

Als je je onlinebezoekers wilt verleiden tot transacties, zoals een gift, dan is het zaak om ze zo persoonlijk mogelijk te benaderen. Maar dan moet je wel informatie over ze hebben.

door Gastauteur

De ontwikkeling van de technieken om die informatie te pakken te krijgen, begint resultaten af te werpen. We vroegen Marinka Hengeveld, directeur van startup Omniprofiles, om een update over het onderwerp waarover ze ook sprak op de Vakdag Fondsenwerving 2013. Omniprofiles ontwikkelt technieken om online klanten te herkennen, klantgedragingen te volgen, voor het realtime vastleggen van webgedrag en het definiëren van klantgroepen en klantverhalen. Met die informatie worden verkoop- en wervingscampagnes gevoed.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-2

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close