Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Waar blijven non-profits met hun affiliatemarketingstrategie?

1 februari 2014

Wat voor het succesvol inzetten van verschillende marketinginstrumenten voor commerciële organisaties geldt, gaat ook bijna altijd op voor non-profitorganisaties. Maar op het gebied van crossmediale marketingacties blijven ze ver achter bij commerciële partijen.

door Gastauteur

Zeker, ook commerciële bedrijven zijn nog lang niet allemaal toegerust om on- en offlinemarketing tot een effectief geheel te smeden. Maar er zijn veel bedrijven die het wel onder de knie hebben en het rendement van hun geïnvesteerde marketingeuro aanzienlijk zien toenemen.

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-1
Close