Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Hoe maak je direct mail (nog) effectiever?

15 februari 2012

Op het moment dat digitale communicatie aan zijn opmars bezig is, blijkt direct mail nog altijd een krachtig werfinstrument, waarmee honderden miljoenen opgehaald worden.

door Gastauteur

Heel wat goede doelen testen hun eigen mailings. Vaak gaat het dan om twee of meer varianten binnen één dm-campagne. Op deze manier hebben fondsenwervende instellingen in de loop der jaren veel kennis vergaard over wat wel of niet goed werkt voor hun eigen mailings. Toch is er bij de fondsenwervers weinig bekend over hoe anderen het doen. Dat is jammer, want (succes) voorbeelden van anderen kunnen je helpen op nieuwe ideeën te komen of fouten te vermijden. Met overkoepelend onderzoek over meerdere branches, doelen en doelgroepen heen, wordt het wel mogelijk om van elkaar te leren. Dat onderzoek initieerde PostNl.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 14-1

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close