Artikelen per label
-
Lees meer over "Vakblad Fondsenwerving, de methode, de mensen, de missie"
Vakblad Fondsenwerving, de methode, de mensen, de missie
We bestaan nu vijftien jaar. De manier waarop we het blad maken, heeft zich in de loop der jaren steeds verder ontwikkeld, net als de mensen die erbij betrokken zijn.
-
Lees meer over "YourChapp: wat een app"
YourChapp: wat een app
Onlineactiviteiten verlopen steeds vaker via de mobiele telefoon. Wil je daarvan optimaal gebruik maken als fondsenwerver, dan zul je aan de app moeten. YourChapp is er speciaal voor ontwikkeld.
-
Lees meer over "De Protestantse Kerk en de uitdagingen van SEPA"
De Protestantse Kerk en de uitdagingen van SEPA
In eerdere artikelen hebben we duidelijk gemaakt dat de invoering van de nieuwe betaalregels onder SEPA weliswaar heel wat fondsenwervende instellingen problemen oplevert, maar dat er ook nieuwe kansen zijn.
-
Lees meer over "De angst om niets te missen"
De angst om niets te missen
Dat we nu in staat zijn wereldwijd te communiceren, contacten te leggen en nieuwe kansen te creëren, heeft voor fondsenwervers grote gevolgen. Het betekent verandering, innovatie en tal van nieuwe mogelijkheden. Maar je moet wel blijven focussen.
-
Lees meer over "Legacy Foresight in Nederland?"
Legacy Foresight in Nederland?
Ook in Engeland vormen nalatenschappen een belangrijke bron van inkomsten voor goede doelen. Ze kunnen bij de werving gebruikmaken van de enorme bron van informatie van Legacy Foresight.
-
Lees meer over "De onlinedonateur is een bescheiden gever"
De onlinedonateur is een bescheiden gever
Herman Jansen ging, in het kader van een afstudeerproject voor Mobillion, op zoek naar de kenmerken van de typische onlinedonateur.
-
Lees meer over "WWAV Beyond Woerden"
WWAV Beyond Woerden
WWAV is verhuisd. Na zeventien jaar vertrok het marketingcommunicatiebureau uit Woerden, om in Amsterdam in te trekken bij zusterbureau TBWA.
-
Lees meer over "Proud to be a fundraiser"
Proud to be a fundraiser
Er zijn heel wat redenen waarom ik er trots op ben, dat ik fondsenwerver ben. De belangrijkste is dat fondsenwerving, in meer dan een opzicht, levens redt.
-
Lees meer over "Het geheim van de London Marathon"
Het geheim van de London Marathon
“Come on, Pieter, keep on going!” Door een oorverdovend gejoel heen word ik toegeschreeuwd. Ik weet werkelijk niet wat me overkomt in de marathon van Londen.
-
Lees meer over ""Als niemand het doet, doen wij het gewoon""
"Als niemand het doet, doen wij het gewoon"
De Nierstichting omarmde het maatschappelijk ondernemerschap en nam het initiatief om een draagbare kunstnier te ontwikkelen en op de markt te brengen. Directeur Tom Oostrom en relatiemanager Hilde van Rooij vertellen hoe de werkwijze van de Nierstichting is veranderd.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- ...
- 114
- Volgende pagina