Voor veel stichtingen is online fondsenwerving een uitdaging. Google Grants biedt een oplossing: een maandelijks advertentiebudget van 10.000 dollar, speciaal voor non-profits. Dit budget kan worden ingezet voor Google Ads, waarmee stichtingen hun boodschap breder kunnen uitdragen en doelgroepen effectiever kunnen bereiken. Maar hoe haal je het maximale uit deze kans?

Resultaten van Google Grants zijn veelbelovend. Zo behaalde SOS Kinderdorpen in India ruim dertig procent meer websiteverkeer sinds ze Google Ad Grants gebruiken. Samaritans haalde meer dan 48.000 dollar online op voor hun hulplijn en We Care Animal Rescue heeft maandelijks 125 procent meer adoptieaanvragen nadat ze startten met Google Grants. Hoe kun je ook een indrukwekkend resultaat behalen?
Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang
✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2025) op 25 september in het Beatrix Theater!