Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Smaakt naar meer

Column

20 december 2018

Precies twintig jaar geleden verschenen Frank Rijkaard en Rudi Voller samen in een reclame voor echte boter. Iedereen begreep de mop direct. De twee voetballers waren elkaar tijdens een WK nogal letterlijk in de haren gevlogen en met deze advertentie werd de vrede definitief getekend.

door Jeroen Talens

Zo’n verbroedering van gezworen vijanden maakt mij altijd blij. Ik had het ook toen de twee grootste fastfoodketens ter wereld vorig jaar begonnen te flirten. Burger King nodigde concurrent McDonalds uit om voor één dag samen te werken. Die dag was niet zomaar een dag. Het moest gebeuren op 21 september: de internationale dag van de vrede.

Abonneer je op fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in

Jeroen Talens

Columnist

Jeroen is creative director bij WWAV en vaste columnist voor Vakblad fondsenwerving.