Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Visionair

Column

18 augustus 2017

Stel je bedenkt iets waar mensen jarenlang in geloven, maar wat niet blijkt te werken: ben je dan een visionair of een kwakzalver?

door Jeroen Talens

Alex Osborn was in de jaren 50 directeur van een groot Amerikaans reclamebureau (voor de kenners: hij is de O uit BBDO). Hij wist dat klanten best bereid waren om geld te betalen voor goede ideeën. Maar hoe kon je nou meer ideeën (en dus meer geld) genereren, zonder meer mensen in te huren (en dus meer kosten te maken)?

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 19-5

Jeroen Talens

Columnist

Jeroen is creative director bij WWAV en vaste columnist voor Vakblad fondsenwerving.

Close