Advertentie

GivingTuesdayNL 2020

Loyaliteit is nodig voor het opbouwen van een duurzame relatie

1 juni 2015

In dit artikel kijken we niet zozeer naar de invulling van een loyaliteitsprogramma, maar naar de wijze waarop je loyaliteit kunt meten. Waar moet je rekening mee houden, waar moet je naar kijken en welke factoren zijn er?

door Gastauteur

Loyaliteit kan de laatste jaren op steeds meer interesse van fondsenwervers rekenen. Veel goede doelen merken dat inkomsten uit de bestaande achterban onder druk staan, dat werving lastiger wordt én dat nieuw geworven donateurs de neiging hebben om hun steun snel weer in te trekken.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 17-3
Close