Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Crowdfunding in stukjes

1 september 2014

Met de website Crowd for Congo hebben webmarketeer Remotion en Stichting Vluchteling ingezet om de donateur meer transparantie te bieden: online doneren voor losse onderdelen van een project.

door Inge van der Hoeven

Draag je bij aan een generator? Of schenk je liever meteen een volledige matras? Met de website www.crowdforcongo.nl deelden Remotion en Stichting Vluchteling een wervingscampagne in stukjes op. Het doel was de donateur zo nauwkeurig mogelijk te laten zien waar zijn geld voor nodig is en wat er precies met zijn geld gebeurt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen, voor een kraamkliniek in Congo.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ Korting op diverse opleidingen en trainingen
✔ Kosteloze toegang tot de Vakdag fondsenwerving. Dit jaar (2024) op 17 september in het Beatrix Theater!

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen:

https://www.fondsenwerving.nl/vf-account-maken

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-5

Wekelijksenieuwsbrief

Vond je dit een goed verhaal? Wil je meer van dit soort artikelen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close