Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Het wordt niet makkelijker - maar wel leuker!

Column

15 december 2013

Wat waren we blij in de 80'er jaren met de opkomst van direct marketing en het medium direct mail. Ik had niet heel veel medestanders in mijn vriendenkring, want die vonden het duur en niet sexy, maar gelukkig was er bij mijn collega’s van the Reader`s Digest en bij veel goede doelen geen enkele twijfel: direct mail were the magic words.

door Gastauteur

Werving van nieuwe relaties ging massaal, bossen werden gekapt om mailingen met oplages van vaak meer dan een miljoen mogelijk te maken. Een telefoontje naar de Geo`s of Omnidata`s voor verrijkte adressen, een leuk of emotioneel concept en we verwelkomden tienduizenden nieuwe relaties/klanten. makkelijk maar vluchtig en tijdelijk.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 15-7

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close