Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Je zou een vriend nooit e-mailen zonder hem ook eens te bellen

15 augustus 2013

Vooruitlopend op hun masterclass op het IFC dit jaar, schrijven Maia Kahlke-Mikkelsen en Stephen Pidgeon over integratie van oude en nieuwe wervingskanalen.

door Gastauteur

Waar in jouw organisatie ligt de verantwoordelijkheid voor relaties? Laat ons raden, ze worden onderverdeeld afhankelijk van welk type relatie ze zijn – donateur, vrijwilliger, of campagnemedewerker, en aan de hand van de manier waarop ze zijn geworven, zoals direct mail, face-to-face of via de telefoon. Tenslotte zijn deze doelgroepen verschillend en moeten ze daar naar worden behandeld. Toch?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 15-4

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close