Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Ifunds Engage 365, Demo 1op1

Hoe maak je direct mail (nog) effectiever?

15 juni 2012

Op het moment dat digitale werving aan een opmars bezig is, blijkt direct mail als werfinstrument weer aan betekenis te winnen.

door Gastauteur

Post NL heeft samen met de Rijksuniversiteit Groningen en Metrixlab waardevolle tips vergaard voor het vergroten van de effectiviteit van direct mail. Deze tips zijn gebaseerd op analyses die zijn uitgevoerd op de PostNL-mailbase die bestaat uit een paar honderd succesvolle en minder succesvolle mailings van de afgelopen vijf jaar. PostNL deelt de tips over charimailings exclusief met de lezers van Vakblad Fondsenwerving. In deze korte serie werken we met drie deelthema’s. Het eerste is verschenen in het februari/maartnummer en ging over aandacht trekken met direct mail. Dit artikel gaat over hoge respons genereren met direct mail. Het derde en laatste artikel in deze serie gaat over het versterken van je merk met direct mail en verschijnt in het oktober/november-nummer op 5 oktober 2012.

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 14-3

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close