Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Hoe werkt direct mail met kortingscouponnen bij Natuurmonumenten?

16 april 2012

In het vorige nummer schreven we over aandacht trekken met direct mail, bijvoorbeeld met kortingscouponnen. Samen met Natuurmonumenten doken we daar dieper in.

door Gastauteur

In het artikel in het april/meinummer 2012 gaven we tips om beter de aandacht te trekken, gebaseerd op kennis die PostNL samen met de Rijksuniversiteit Groningen en Metrixlab heeft vergaard uit de database van Mail Monitor Online. Uit de analyses bleek dat het bieden van een voordeeltje in de vorm van kortingscouponnen de belangrijkste succesfactor is voor het bekijken of lezen van een mailing. Maar hoe zit dit precies bij goede doelen? Wat levert het hen concreet op en hoe kunnen zij dit het beste aanpakken?

Word lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 14-2

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close