Salesforce organiseert aanstaande donderdag (7 april 2022) om 11.00 uur een webinar over succesvolle welcome- en conversion journeys om digitale donateurs te behouden. Het webinar, georganiseerd in samenwerking met Growing Minds, richt zich op hoe je marketing kunt automatiseren zonder het menselijke gevoel te verliezen door e-mails af te stemmen op de behoeften van supporters. Ook worden er tips gegeven over hoe je supporters kunt inspireren om de donatiecyclus in de toekomst te herhalen.
Supporters en donateurs willen zich verbonden voelen en weten hoe hun donaties worden besteed. De uitdaging is succesvolle marketingstrategieën om duurzame relaties op te bouwen en gepersonaliseerde ervaringen te bieden. Donor journeys zijn daarin enorm belangrijk, maar omgaan met beperkte middelen en een toenemende complexiteit in regelgeving helpen daar niet bij. Salesforce laat zien hoe organisaties deze donor journeys kan bouwen, beheren en meten.
Tijdens het webinar komen Lisanne Gauw, projectmanager bij Growing Minds, en Saskia van Wijngaarden, Manager Marketing & Fondsenwerving bij Kinderfonds MAMAS aan het woord. Het webinar wordt geleid door Andrea Goezinne.
Inschrijven kan gratis via deze link. Daar is het webinar na donderdag 7 april ook terug te zien.