Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuws
-
ISF opleidingsprogramma 2010
Het ISF heeft weer een nieuw opleidingsprogramma voor 2010. Bestaande opleidingen zijn geactualiseerd met up-to-date praktijkcases. Ook zijn er nieuwe docenten bijgekomen. Het ISF biedt een programma voor iedereen die zich professioneel bezig houdt met fondsenwerven en voor iedereen die dit wil leren. Aanmelden kan op www.isf.nl.
-
No Kidding kiest eTapestry van RLC voor het verbeteren van haar relaties en operationele efficiency
Almere, 7 april 2010 – RLC, onderdeel van Blackbaud Inc (NASDAQ: BLKB), kondigde vandaag aan dat NO KIDDING, een initiatief van Stichting Profit for the World's Children (PWC), eTapestry fondsenwervingssoftware in gebruik gaat nemen om haar donateursrelaties te beheren en de operationele efficiency te verbeteren.
-
Nierstichting actief op social media
De sociale media marketing unit van Media Embassy, Social Embassy gaat de uitvoering begeleiden van de inzet van social media door de Nierstichting. Bij de uitvoering wordt een blog opgezet en wordt er realisatie gegeven aan de opzet van community management en social media monitoring voor de Nierstichting. Social Embassy heeft al eerder een strategie en plan van aanpak ontwikkeld.
-
eerste Nederlandse eTapestry klant Live Build gaat live!
Almere, 23 maart 2010 – Live Build, de eerste Nederlandse klant van eTapestry, het toonaangevende webbased CRM systeem, heeft eTapestry succesvol in gebruik genomen.
-
Uvid, nieuwe online video platform
Mobillion, de specialist op het gebied van mobile en social media, heeft Uvid geïntroduceerd. Uvid is een online video platform voor het professioneel verzamelen, beheren en publiceren van online video’s. met Uvid kunnen organisaties hun website eenvoudig en kosteneffectief voorzien van video’s, in eigen huisstijl. Zo is er Uvid VideoPage, deze is geschikt voor marketingcampagnes omdat de webpaginanaar eigen wens ontwikkeld kan worden. Uvid is ook geschikt voor e-learning, eigen video kanalen, webshops en product reviews. Steeds meer organisaties hebben video’s op hun website, die is niet alleen voor reclame maar vergroot ook de interactie met de bezoekers. Met videoplatformen als YouTube en Vimeo worden grote doelgroepen bereikt, maar Uvid is ook geschikt voor een wat kleiner bereik en integratie met de eigen website. Om de interactie te stimuleren is het ook voor bezoekers mogelijk om video’s te uploaden, een video beoordelen en hierop reageren
-
Bryan Miller start Strategy Refresh
Bryan Miller heeft onlangs zijn eigen bedrijf Strategy Refresh gestart. Bij Strategy Refresh geeft hij workshops over strategische aanpakken die fondsenwervers kunnen toepassen. Met deze aanpak kunnen fondsenwervers beter omgaan met wat ze te maken krijgen. Hiervoor was hij werkzaam bij WWAV Rapp Collins als goede doelen specialist. Ook was hij hoofd strategie en consumenteninzicht bij de grootste doelen organisatie van Europa, Cancer Research UK.
-
Nieuwe naam en huisstijl voor Sold! Telemarketing
Sinds februari 2010 gaat Sold! Telemarketing verder onder de nieuwe naam Fund!team. In 2008 paste Sold! Telemarketing haar visie en missie aan en sindsdien werkt zij alleen nog voor opdrachtgevers uit de charitatieve sector, met als specialiteit het werven van vrijwilligers voor de collecte en kleinschalige fondsenwervende campagnes. Vorig jaar zijn de toenmalige fieldmarketingactiviteiten ondergebracht bij een ander bureau en is de focus verder op de charitatieve sector gericht. Dit jaar wordt met de introductie van de nieuwe naam Fund!team, het proces van heroriëntatie en hernieuwde focus afgesloten.
-
ifunds betreedt Duitstalige markt
funds heeft door middel van de overname van de non-profit databasedivisie van Outcome Unternehmungsberatung de Duitstalige markt betreden. Outcome is sinds 2001 actief op de non-profitmarkt in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland met de drie toonaangevende producten Raise-it, Analyse-it en Charity.
-
Blackbaud publiceert wereldwijde State of the Nonprofit Industry Onderzoek (SONI) 2010
Ruim 2300 non-profitorganisaties in 10 landen delen hun managementstrategieën
-
SAZ Marketing Amsterdam nieuwe sponsor van het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF)
SAZ Marketing Amsterdam is een sponsorschap aangegaan met het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF). Het ISF is de brancheorganisatie voor alle lokale en regionale fondsenwervende instellingen.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 240
- 241
- 242
- ...
- 247
- Volgende pagina