Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Nieuws

  • Film over Michaela DePrince

    15 maart 2018

    Madonna gaat een film over het leven van Michaela DePrince regisseren. Michaela is sinds begin 2016 ambassadeur van War Child en groeide zelf op in tijden van oorlog in Sierra Leone.

    Lees meer over "Film over Michaela DePrince"
  • Online fundraising wordt heel persoonlijk

    15 maart 2018

    Via Geef.nl kwamen we recent twee sympathieke wervingsacties tegen, met een zeer persoonlijk karakter.

    Lees meer over "Online fundraising wordt heel persoonlijk"
  • Seksschandalen schaden imago alle goede doelen

    14 maart 2018

    Het Goede Doelen Merkenonderzoek concludeert dat affaires bij goede doelen, zoals bij verschillende internationale hulporganisaties, vooral schadelijk zijn voor het imago van de hele sector. Slechts in mindere mate heeft het invloed op de organisatie waar de affaire plaatsvindt.

    Lees meer over "Seksschandalen schaden imago alle goede doelen"
  • Hulpsector werkt samen aan voorkomen misstanden

    13 maart 2018

    De organisasties Partos, Goede Doelen Nederland, Dutch Relief Alliance en SHO/Giro555 hebben een gezamenlijke reactie vrijgegeven op de recente berichtgeving over de misdragingen van hulpverleners.

    Lees meer over "Hulpsector werkt samen aan voorkomen misstanden"
  • Enquête: nalatenschappensector in kaart

    9 maart 2018

    Bent jij fondsenwerver bij een goed doel of heb je op een andere manier met nalaten bij jouw organisatie te maken? Dan zoeken we jou!

    Lees meer over "Enquête: nalatenschappensector in kaart"
  • EDM neemt Overlijdensregister over

    9 maart 2018

    EDM neemt het Overlijdensregister over. Voor het bedrijfsleven is het lastig om alle overledenen bij te houden. Het register wordt onder andere gebruikt door verzekeraars, banken, charitatieve instellingen, loterijen, telecomoperators en veel andere dienstverleners.

    Lees meer over "EDM neemt Overlijdensregister over"
  • Consumentenvertrouwen omhoog, donateursvertrouwen gelijk

    28 februari 2018

    De stijging van het consumentenvertrouwen is nog niet terug te zien in het donateursvertrouwen: net als in juni en september bleef het donateursvertrouwen eind 2017 steken op een 7.

    Lees meer over "Consumentenvertrouwen omhoog, donateursvertrouwen gelijk"
  • Huis-aan-huiscollecte springlevend, dankzij innovatie: de 'pincollectebus'

    27 februari 2018

    Met de pinbus wordt meer opgehaald dan bij de traditionele collecte. Bij een collectebus waar alleen contant geld gedoneerd kan worden is de gemiddelde donatie 1,50 euro, bij een pincollectebus is dat 3,75 euro. Van de vijftig gemeenten waarin met de nieuwe bus werd gecollecteerd, bleken in Den Haag de gulste gevers te wonen, met gemiddeld € 7. Daarna kwam Bussum (€ 6,70) en Aalsmeer (€ 5,65).

    Lees meer over "Huis-aan-huiscollecte springlevend, dankzij innovatie: de 'pincollectebus'"
  • Wat we van Stephen Fry kunnen leren

    27 februari 2018

    Goede doelen zijn er om iets te bereiken; impact noemen we dat tegenwoordig. Maar impact wordt ook bereikt door sociale ondernemingen en zeker ook door individuele mensen, zoals Stephen Fry. En van deze videoboodschap van Stephen valt veel te leren.

    Lees meer over "Wat we van Stephen Fry kunnen leren"
  • Nationale Postcode Loterij: 357 miljoen naar goede doelen

    27 februari 2018

    Goede doelen gericht op hulp aan vrouwen en meisjes kregen extra aandacht op de jaarlijkse bijeenkomst waar de Postcode Loterij de opbrengsten uit de lotverkoop verdeelt. Zo ontvangt Rutgers een donatie van 11,9 miljoen euro uit het Droomfonds. Rutgers gaat met de schenking veilige abortusmiddelen wereldwijd beschikbaar maken en vrouwen in Ethiopië en Kenia voorlichten over voorbehoedsmiddelen en veilige abortus.

    Lees meer over "Nationale Postcode Loterij: 357 miljoen naar goede doelen"
Close