Help mee aan onderzoek DDMA naar impact corona op e-mail als wervingskanaal

Onderzoek

13 mei 2020

De DDMA Commissie E-mail is een onderzoek gestart naar de invloed van het coronavirus op het wervingskanaal e-mail. Met een enquête vraagt brancheorganisatie voor data en marketing DDMA naar de gevolgen van de crisis voor onder meer budgetten, hoe het kanaal ingezet wordt en of de open- en klikratio’s van mailings zijn veranderd. Het geluid van fondsenwervers is bij deze enquête ook van belang.

Logo van DDMA
Logo van DDMA

door Redactie Vf

Door onderzoek te doen naar het kanaal e-mail wil DDMA in kaart brengen hoe de sector op deze crisistijd reageert en organisaties de optie bieden om hun eigen resultaten vergelijken met een gemiddeld beeld.

De vragenlijst is te vinden via deze link. Het invullen van de enquête duurt ongeveer vijf minuten.

Bron: DDMA
Meer over DDMA Enquête Fondsenwerving Coronavirus CoVid-19 Digitale communicatie E-mail
Close