Op 15 juni 2017 vindt de tweede editie van de Cultuurmarketing Awards plaats. Op deze dag worden de Awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Culturele instellingen kunnen cases indienen in twee categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award en de Centercom Campagne Award.
Op 15 juni 2017 vindt de tweede editie van de Cultuurmarketing Awards plaats. Op deze dag worden de Awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Culturele instellingen kunnen cases indienen in twee categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award en de Centercom Campagne Award.
De Awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de cultuursector en worden georganiseerd door de website cultuurmarketing.nl. Daarnaast heeft de prijs als doel om kennisdeling over marketingstrategieën te stimuleren. Alle cases worden beoordeeld door een vakjury. Tijdens de Cultuurmarketing Awards op 15 juni presenteren de finalisten hun case en wordt er per categorie een winnaar uitgeroepen.
Meldt aan!
Ben je werkzaam bij een culturele instelling en trots op een eigen marketingcampagne of ben je geïnspireerd geraakt door een collega-organisatie? Draag dan een case aan. De aangedragen organisaties worden eind maart benaderd om zich officieel aan te melden.
De case dient te zijn uitgevoerd in het culturele seizoen 2015-2016 of 2016-2017. Je kunt cases voordragen t/m 30 maart 2017.