Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Mailtraffic en Christal starten Data Inside

6 februari 2017

Mailtraffic en Christal hebben samen een nieuw bedrijf opgericht: Data Inside. ​Combineren van specialismen beide bedrijven moet absolute meerwaarde vormen voor goede doelen die fondsenwervende prestaties willen verbeteren.

door Redactie Vf

Mailtraffic (specialist in direct marketing producties voor goede doelen) en Christal (fondsenwerver en telemarketeer) hebben samen een nieuw bedrijf opgericht: Data Inside.

De beide bedrijven zijn gaan samenwerken, omdat ze in hun gecombineerde kennis – jarenlange ervaring met loyaliteitsmetingen van Christal (onder meer als geautoriseerd partner van Donor Voice) en de ervaring van Mailtraffic met respons- en data-analyses –  een absolute meerwaarde zien voor goede doelen.

Data Inside gaat onder meer voorzien in data-analyses die fondsenwervende prestaties van goede doelen verbeteren op het gebied van donateursbehoud, het actierendement verhogen en customer journeys optimaliseren.

Meer informatie: www.datainside.nl

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close