Invicta gaat KWF kankerbestrijding verder helpen bij het verkrijgen van inzicht in het gedrag van de donateurs. Ze doen dat met Invenna een geïntegreerd marketing database, analyse, marketing automation en campagne management platform.
Invicta Database Marketing begeleidt KWF Kankerbestrijding bij het optimaliseren van in- en externe data processen. Invicta Database Marketing gaat KWF kankerbestrijding helpen bij het verkrijgen van inzicht in het gedrag van de donateurs. ze doen dat met Invenna een geïntegreerd marketing database, analyse, marketing automation en campagne management platform.
De afgelopen jaren werd KWF Kankerbestrijding al door Invicta ondersteund om data te ontsluiten, te verrijken en te interpreteren voor donateurwerving en -behoud. Nu wordt die samenwerking een stapje uitgebreid. "Trots zijn wij om te kunnen vermelden dat Invicta gestart is met de implementatie van Invenna bij KWF Kankerbestrijding. KWF heeft na een intensieve marktscan en een zorgvuldig keuzeproces gekozen voor Invenna als geïntegreerd marketing database, analyse, marketing automation en campagne management platform," aldus Inivcta.
Ook de Marketingafdeling van KWF is blij met het partnership. "Invicta geeft KWF Kankerbestrijding inzicht in het gedrag van onze donateurs. Invicta doet dit al jaren voor ons. Dit stimuleert ons om een lerende organisatie te zijn die de fondsenwervende activiteiten steeds verder optimaliseert. Kenmerkend voor Invicta: veel ervaring, veel enthousiasme, informeel, korte lijnen en zeer prettig om mee samen te werken!"
Meer weten?