Zijn alle communicatiekanalen met de donateur of klant in jouw organisatie op elkaar afgestemd? En is de communicatie altijd relevant en consistent?
Er blijkt nog regelmatig een gat te zitten tussen de activiteiten van de data-driven CRM marketeer en die van de online marketeer, al wordt het gelukkig steeds kleiner. Succesvolle organisaties weten dit gat te minimaliseren of helemaal te dichten om een optimale klantervaring te bieden.
Succesvol
Na de vorige editie wordt de DDMA Clinic Datamanagement: Integratie van on- en offline marketing op donderdag 19 mei a.s. wegens succes herhaald. Drie bekende merken laten zien wat ze hebben gedaan en nog gaan doen om de integratie van online en offline marketing voor elkaar te krijgen en leggen jou uit hoe je dit in jouw organisatie kunt bereiken.
Tijdens deze interactieve clinic (die ook geschikt is voor fondsenwervers) die wordt georganiseerd door de DDMA commissie Klantdata & Dialoog, krijg je antwoord op de volgende vragen:
Waar zitten de verschillen en wat zijn de overeenkomsten tussen beide disciplines?
Hoe maak je analytics actionable voor on- en offline kanalen?
Hoe richt je de organisatie in?
Kunnen we de klant nog steeds leiden in een customer journey?
Hoe integreer je de data en de processen?
Wat zijn de oplossingsrichtingen vanuit IT perspectief?
Wat zijn de verschillen in resultaten bij gebrekkige en bij volledige integratie?
Dus wil jij in jouw organisatie on-en offline marketing beter op elkaar afstemmen om een optimale klantervaring te kunnen bieden? Wees er dan bij op 19 mei! Je kunt je hier aanmelden.
Praktische informatie:
Datum:
Donderdag 19 mei 2016Kosten:
DDMA-leden*: 99,- euro
Niet leden: 199,- euroLocatie:
DDMA Kantoor
WG Plein 508
1054 SJ AmsterdamProgramma:
14.15 uur: Ontvangst
14.30 uur: Start Clinic
17.00 uur: Einde Clinic met borrel