Advertentie

Advertentie

Advertentie

Nieuw logo en nieuwe koers voor Huidfonds

1 maart 2016

Het Huidfonds heeft een nieuw logo. Maar dat is niet het enige dat er verandert bij het goede doel. De organisatie gaat vol inzetten op fondsenwerving, vertelt de nieuwe directeur Jantine van ’t Klooster.

door Redactie Vf

1.2 miljoen mensen in Nederland hebben een huidaandoening. Toch heeft het Huidfonds, dat al ruim 25 jaar bestaat, slechts drieduizend donateurs. Tijd om een fondsenwervende instelling te worden, bedacht de raad van toezicht zich.

Jantine van 't Klooster

Ze stelden Jantine van ’t Klooster aan als directeur/bestuurder. De voormalige huidtherapeut heeft één jaar de tijd om de transitie door te voeren, daarna is het geld op. Aan het Vakblad Fondsenwerving vertelde ze hoe en wat ze wil gaan doen.

“We beginnen op nul: een nieuwe identiteit, een nieuw logo, een nieuwe website, nieuwe hartwaarden en een nieuwe manier van werken.”

Lees het hele verhaal van Jantine in het aankomende nummer van het Vakblad Fondsenwerving dat 4 maart a.s. uitkomt.

In dit nummer lees je ook:

 * Nieuw! Eén erkenningsregeling voor alle goede doelen. -  Brancheorganisaties over de nieuwe erkenningsregeling

*  Er zit nog groei in de inkomsten uit nalatenschappen - Henk de Graaf

* In Memoriam Tony Elischer: fondsenwerver en inspirator

- Afscheid van redacteur Maarten de Vries