Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Campagne Net4kids moet bedrijven inspireren om te geven

22 januari 2016

Onlangs werd de 'Klein is van Grote Betekenis' campagne van Net4kids gelanceerd. Een campagne die door Havas Boondoggle Amsterdam werd ontwikkeld.

door Redactie Vf

Odette van Zijdveld, managing director van Net4kids over de campagne: "Met de campagne willen wij alle bedrijven in Nederland inspireren een klein deel van hun omzet (vandaar het 'hapje' uit het logo) te investeren in concrete kinderhulp. Een klein deel kan daarmee een groot verschil maken in het leven van een kind. En kinderen zijn klein maar van grote betekenis voor de toekomst. Dat is de essentie van "klein is van grote betekenis". Wij zijn niet alleen trots op de campagne zelf - die was genomineerd voor de NRC Charity Awards en daarna verder is uitgewerkt - maar ook op het feit dat de campagne gerealiseerd is met de belangeloze inzet van Havas Boondoggle en JC Decaux.'

De campagne is de komende tijd te zien op print, outdoor en er worden ook korte filmpjes vertoond op grote NS schermen (o.a. op Amsterdam Centraal). Oordeel zelf wat je van de campagne vindt:

Net4kids

Net4kids steunt en biedt een breed palet aan kinderhulpprojecten op het gebied van onderwijs (primair tot beroeps), gezondheidszorg, opvang van kinderen, voorzieningen als water & energie en integrale zorg.