Na 16 jaar heeft het Arnhemse bedrijf Mobillion afscheid genomen van zijn naam. Mobillion heet vanaf nu Kentaa.
Mobillion vond de naam niet meer passen bij de huidige dienstverlening van het bedrijf. Met de naamsverandering wil Kentaa een stukje Mobillion historie achter zich laten.
De focus ligt reeds sinds twee jaar op online fondsenwerving, en eind 2014 werd al het Kentaa platform gelanceerd, een verzameling tools voor online fondsenwerving waarvan meer dan 70 fondsenwervende organisaties gebruik van maken; nu zullen alle activiteiten worden voortgezet onder de naam Kentaa.
Via een speciale ‘Open je hart’ campagne wordt de sector deze week geïnformeerd over de naamswijziging.
Kentaa is een ‘social enterprise’ met als maatschappelijke missie ‘social good’ organisaties helpen met het online werven van inkomsten. Inkomsten die nodig zijn om hun doelen te realiseren en de wereld beter te maken.
Onze dienstverlening verandert niet; we helpen je graag met crowdfunding, event fundraising, kom-in-actie campagnes , online collectes, voor iedere vorm van online fondsenwerving hebben we wel iets. Neem alvast een kijkje op onze nieuwe website om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen: www.kentaa.nl.