Geef een ‘gezicht’ aan de onbekende donateur: reageer snel en verdien € 2.500,- aan inzicht

9 oktober 2014

Speciaal voor de charitatieve sector en de bezoekers van de Vakdag Fondsenwerving bieden EDM en Mark&Mini twee gratis analyses (t.w.v. € 2.500,-) aan.  De resultaten van ons onderzoek worden gepresenteerd tijdens de Vakdag Fondsenwerving op 20 november 2014. Daar krijgen de deelnemende organisaties ook hun profiel analyse.

door Redactie Vf

Een gemiddelde website heeft veelal een conversie van 1 tot 2 procent. Van deze nieuwe donateurs of leden worden vervolgens naw-gegevens en donatiegedrag vastgelegd. Van de overige 98 procent van de bezoekers, blijft het echter gissen naar hun profiel. Je weet niet wie het geweest zijn en waarom zij geen donatie of gift hebben gedaan.

Met de data van EDM en de techniek van Mark&Mini bieden wij goede doelen een diepgravende on-lineprofielanalyse van websitebezoekers, op meer dan 60 sociodemografische en lifestyle kenmerken. Deze vergelijken wij met het profiel van je donateurs en markeren de overeenkomsten en verschillen. Hiermee kan je je website beter afstemmen, on-linecampagnes bijsturen,  inkoop doelgroep aanscherpen en searchcampagnes optimaliseren.

Door middel van een zogenoemde meetpixel op de website van de fondsenwervende instelling, kunnen wij gegevens van de bezoekers vastleggen en analyseren. Hieruit volgt een bezoekersprofiel, dat we vergelijken met het profiel van de bestaande donateurs of leden.

Wil je meedoen? Ga dan nu naar:  http://www.edm.nl/nieuws/chari-aktie-geef-een-gezicht-aan-de-onbekende-donateur. Je kunt ook contact opnemen met Amelynn Nicolas, Business Development Manager van Mark&Mini: 0624 293 932 of amelynn.nicolas@markandmini.com.

Bron: EDM