Indienen sponsorcases voor SponsorRingen 2014 van start

26 augustus 2014

Werkt jullie organisatie samen met bedrijven en is er één specifieke sponsorcase waar je erg trots op bent? Of wil je het bedrijf dat je organisatie op zo’n originele wijze heeft gesteund bedanken voor de support? Geef deze case dan nu op om mee te dingen voor de SponsorRingen 2014.

door Redactie Vf

De missie van de Stichting SponsorRingen is om met het jaarlijks uitreiken van prijzen voor de beste sponsorcases het vak sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. Dat doen ze onder andere door breed te publiceren over de ingezonden succesvolle sponsorcases. Met andere woorden: door het inzenden van je case stimuleer je bedrijven om ook de stap te zetten en een structurele samenwerking aan te gaan met een goed doel!

De inschrijving voor de SponsorRingen is nu geopend. Alle ingediende cases worden beoordeeld door verschillende vakjury’s, waaronder sport, kunst & cultuur en maatschappij. De vakjury Maatschappij – waar goede doelen hun cases kunnen indienen - bestaat uit: Michael Amiabel (SE Consultancy), Reinoud Wolff (Cloggy & Clocks), Guido van Alphen (Coca Cola), Mireille Spapens (Deloitte), Eveline Aandekerk (Dance for Life) en Vera Peerdeman (Nassau).

Werk je voor een goed doel en wil je dat een specifieke samenwerking met een bedrijf of merk in aanmerking komt voor de SponsorRing Maatschappij 2014? Of wil je een belangrijke sponsor in het zonnetje zetten omdat de sponsorcase tot een belangrijke maatschappelijke impact heeft geleid voor je organisatie? Dien dan nu je case in  op de website van Stichting SponsorRingen.

Goed om te weten

  • indienen van je sponsorcase kan tot uiterlijk 16 september 2014
  • cases moeten hebben plaatsgevonden en/of geactiveerd zijn tussen 1 september 2013 en 31 augustus 2014
  • de case moet aantoonbaar maatschappelijke impact hebben

Bron: SponsorRingen