Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Terschellinger Filmdagen wint Euro 2500,- met Facebook-actie

21 juli 2014

Het bestuur van de Terschellinger Filmdagen ontving op 18 juli een cheque van Euro 2500,- van Nationale-Nederlanden.

door Redactie Vf

Het filmfestival is de maandwinnaar van de Nationale-Nederlanden Facebook actie 'Alles en iedereen verdient een mooie oude dag'. De donaties van Nationale-Nederlanden zijn onderdeel van een in 2013 gestarte campagne waarin wordt gewezen op het belang om - juist nu -  na te denken over een goede oudedagsvoorziening. Daarbij zet Nationale-Nederlanden in op initiatieven en objecten die al jarenlang onlosmakelijk verbonden zijn met de uitstraling en sfeer van hun omgeving en daarmee het leven veraangenamen.

Iedereen kan zijn favoriet voordragen op de Facebook-pagina van Nationale-Nederlanden die vervolgens elke maand uit de voorstellen het initiatief kiest dat daarbij het beste past. Voor aanvullende informatie, kunt je terecht bij Laura van Lingen van Nationale-Nederlanden. 

Bron: ANP perssupport

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Close